Filozofická Fakulta

- Kombinované studium oboru

OBECNĚ:

Kombinované studium je forma studia určená především studentům, kteří studují při zaměstnání (dříve dálkové studium). Studenti kombinovaného studia mají stejná práva i povinnosti jako studenti prezenčního studia. Vztahuje se na ně stejný studijní plán kromě předmětu TV.

NA KATEDŘE PEDAGOGIKY:

Zda katedra pedagogiky otevírá příslušné programy v určitém školním roce se dovíte na stránce: http://pedagogika.ff.cuni.cz/?q=node/156/ 

Bakalářské (tříleté) i navazující magisterské studium (dvouleté) pedagogiky je jednooborové. Kombinované formě (kombinovaná forma má v současnosti podobu čtyř soustředění /vždy úterý až pátek/ v září, lednu, únoru a květnu a dále probíhá formou osobních i elektronických konzultací na základě studijních opor.

 

Aktuální info k termínům soustředění v právě probíhajícím školním roce viz:

Hlavní stránka - Různé informace - katedrový kalendář/harmonogram školního roku

Aktuální info ke konkrétním rozvrhům soustředění v právě probíhajícím školním roce viz (pokud nenastanou potíže se sestaveím, pak jsou rozvrhy vyvěšovány 3-4 týdny před začátkem soustředění:

Hlavní stránka - Různé informace - rozvrhy.

nebo

Hlavní lišta - Studium - Rozvrhy.

Obojí viz: http://pedagogika.ff.cuni.cz/node/331

 

Studijní plány i požadavky k přijetí jsou identické s plány a požadavky prezenčního studia – viz  "Studium - Studijní programy oboru "Pedagogika"" -  Link:

http://pedagogika.ff.cuni.cz/?q=node/20

Aktuality

(všechna studia katedrou zajišťovaná) jsou pod tlačítkem ...

16. září 2017

Pokud někdo dosud nemá v SIS zápočet z Dějin pedagogiky, z Obecné pedagogiky, příp. z Teorie...

14. září 2017

zářijového soustředění. Předmět Informační systémy (APD100010) nebude v tomto soustředění...

12. září 2017

Pedagogická psychologie I. vypsaná na čtvrtek 21.9.2017 9.00-11.30 s dr. Krejčovou se...

09. září 2017

Zájemci o zkoušku z některého z...

06. září 2017

pro letní semestr 17/18 vypuká! Čtěte...

31. srpen 2017

- bližší podrobnosti...

30. srpen 2017